Brand Scents Banner

Zapachy dla Marek

Aby uzyskać darmową wycenę zadzwoń pod numer +48 22 266 03 66  lub napisz do nas

Świadczenie naszych usług dla firm na całym świecie

Innowacyjne systemy połączone z wiedzą wiodącą w branży

Nagradzane projekty w różnych sektorach

Branding Zapachowy

Nie ma wątpliwości, że zapach zmienia sposób, w jaki marki wchodzą w interakcję z odbiorcami. Marketerzy zapachu, sprzedawcy detaliczni, hotele i kasyna wskazują w jaki sposób my jako konsumenci, doświadczamy ich marek.
 
Badania pokazują, że klienci pozostają dłużej w otoczeniu o przyjemnym zapachu - a im dłużej przebywają w sklepie, tym bardziej prawdopodobne jest, że dokonają zakupu.
 
W sektorze turystyczno-hotelarskim, niezależnie od tego, czy jest to hotel czy kasyno, obowiązują te same zasady, jednak nie chodzi tu tylko o czas przebywania, ale bardziej o doświadczenia gości. Spośród 5 zmysłów, węch jest najpotężniejszym wyzwalaczem emocji i jeśli hotel lub kasyno może poprawić doświadczenia gości poprzez zapach, stworzy to pozytywne i trwałe wrażenie, wzmacniając markę i wzmacniając lojalność klientów.

This video player requires JavaScript.

Jak pachnie Twoja marka?

Coraz więcej marek zleca tworzenie unikalnych zapachów: od wiodących marek odzieżowych po hotele i producentów samochodów.
 
Zapach charakterystyczny lub szyty na miarę odróżnia markę od konkurencji. Jest on jedyny w swoim rodzaju i staje się częścią marki oraz pozwala konsumentom doświadczać marki wszystkimi zmysłami. Kiedy ktoś wchodzi do hotelu lub sklepu, od razu rozpoznaje pewne kolory, styl i wystrój, które są częścią tej marki. Zapach jest częścią całościowego doświadczenia.

Raymond Matts

Były wiceprezes Estée Lauder Fragrances Worldwide, Raymond Matts jest światowej sławy "Nosem", tworzącym wiodące zapachy dla najbardziej ekskluzywnych perfumiarzy na świecie, takich jak Estée Lauder, Clinique i Tommy Hilfiger.

Nasz nos wie

Raymond Matts współpracuje teraz z naszymi specjalistami od zapachów, aby uczyć, tworzyć, wprowadzać innowacje i inspirować do wykorzystania zapachu jako narzędzia marketingowego marki. Raymond, określany mianem architekta zapachów, spędził dwie dekady na zrozumieniu i tworzeniu zapachów, które harmonizują nasze zmysły, a teraz wykorzystuje swoje doświadczenie, aby zachęcić firmy do przyjęcia zapachu marki i nie przegapić możliwości, jakie się przed nimi otwierają.
 
Pracując razem Raymond Matts i Ambius mogą zaoferować firmom bardziej zaawansowany sposób interakcji z klientami. Możemy pomóc firmom nawiązać kontakt z klientami na zupełnie innym poziomie.

Christophe Laudamiel

Mistrz perfumerii, Osmocurator™ i chemik z wykształcenia, który tworzył zapachy dla takich domów mody jak Ralph Lauren, Burberry, Tom Ford, Clinique, Michael Kors i Abercrombie & Fitch. Stał się światowym liderem w tworzeniu zapachów dla przestrzeni i jest znany ze swoich pionierskich prac w zakresie zastosowań zapachowych.

Stwórz swój zapach

Stworzenie odpowiedniego zapachu może wymagać tygodni konsultacji, projektowania i testowania, a nasi specjaliści ciężko pracują, aby był on idealny dla Twojej marki. Jeśli jesteś zainteresowany i chciałbyś porozmawiać o zapachu charakterystycznym, który wzmocni Twoją markę, skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację.

Kolejne informacje

Skontaktuj się z nami